Dnešní doba přináší absolutní nutnost být vidět na internetu. Ačkoliv to řada podnikatelů podceňuje, je to nezlomný trend. Kdo není na internetu, jako by nebyl a jeho konkurence ho brzy převálcuje. Zajímavou bezstarostnou variantou je zřízení internetové pobočky.
Pokud disponujete internetovou pobočkou, získáváte oproti ostatním náskok. Zřízením internetové pobočky získáte v internetu svoji vlastní adresu a na ní si můžete vybudovat elektronické sídlo, které bude vaše podnikání reprezentovat. Internetová pobočka vás nijak neomezuje, může vypadat přesně podle vašich představ. Internet má i neskonalou možnost zacílit správně nabídku přímo pro vaše zákazníky. Hranice zde jsou posunuty výrazně dále než u klasických kamenných poboček.
Internetová pobočka není pouhou formalitou, ale brzy se odrazí také na vašich ziscích. Internetová pobočka vám totiž přinese nové zákazníky. Cena zřízení této pobočky není nikterak závratná a pohybuje se podle zvoleného objemu zákazníků. Samotné zřízení internetové pobočky a internetového sídla je zdarma, platit tedy budete za konkrétní množství zákazníků.
Základní nejlevnější variantou internetové pobočky je varianta 300. Jedná se o pobočku, na kterou bude nasmlouváno již 300 zákazníků (iPobočka 300). Majitel této internetové pobočky se nemusí starat o získání základního zákaznického portfolia a může se zaměřit na další podnikatelské aktivity vedoucí k zisku. Další zákazníci se jen pohrnou.
Základním kamenem úspěchu je kvalitní prezentace vaší společnosti, která bude pro zákazníky atraktivní a informačně výživná. Pokud chcete ušetřit čas a zaměřit se pouze na podnikatelské aktivity, využijte služeb s názvem internetová pobočka, o které jsou schopni se dozvědět i lidé z geograficky vzdálených míst.
A jak jste na tom vy? Už máte svoji novou internetovou pobočku?