Reklamní články povinnou součástí PR

Internetová reklama je poměrně složitý propletenec. Uspět v internetové pavučině právě se svým webem znamená často nekonečný boj o pozice ve vyhledávačích a neustálou práci na optimalizaci webu. Jedním z mocných nástrojů, které pomůžou zvýšit hodnotu webu, jsou tzv. reklamní články.

Reklamní články, kterým odborníci neřeknou jinak než PR články, mají obrovský přínos pro SEO. Jejich sílu využívají hlavně weby pracující ve vysoce konkurenčním prostředí, ale v poslední době se začínají prosazovat i u běžných webmasterů jako podpora jejich děl.

Velkým kladem PR článků zůstává trvanlivost – odkazy vedoucí z jejich útrob zůstávají trvalé a tak jsou mnohem účinnější a stálejší než pomíjivé odkazy z různých patiček webů či pochybně fungujících katalogů. Dalším velkým plusem klasického reklamního článku je fakt, že konkrétní odkazy a klíčová slova jsou obalena velkým množstvím relevantního textu, který je často sdružován do tématicky podobných kategorií.

Reklamní článek vám poskytne čistou plakátovací plochu, kterou můžete využít pro správná klíčová slova, patřičně znějící odkazy a text, který pasuje přesně vaší potřebě. Většina vyhledávačů totiž zkoumá i relevanci textu v okolí odkaz a právě zde mají PR články velký náskok oproti běžným katalogům.